جشن اتمام گازرسانی به روستاها کبودرآهنگ با حضور استاندار همدان در روستاهای بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

اتمام گازرسانی به روستاهای کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نيکبخت استاندار همدان با حضور در روستای ايلانلو بخش گل تپه کبودرآهنگ  با تشکراز تلاش مديرعامل و کارکنان شرکت گاز همدان براي گازرسانی به همه روستاهاي استان و فراهم کردن زمينه جشن گازرساني به روستاهای استان گفت: دهه فجر امسال 6 روستای محمود آباد، داليجو، جگنلو، کهريز بابا حسين، علي آباد و ايلانلو از توابع کبودراهنگ گازدار شدند.

وی در ادامه افزود: سه ايستگاه گاز با اعتباری افزون بر 37 ميليارد و 700 ميليون ريال به همراه 459 عدد انشعاب در اين روستاها نصب شده است و با اجراي اين طرح ها 515 خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

نیکیبخت گفت: : مسئولان بايد همراه با خدمت رساني به مردم براي آنها به ويژه جوانان ساکن در روستاها زمينه اشتغال را نيز فراهم کنند تا شاهد مهاجرت از روستاها نباشيم.

استاندار همدان با بیان اینکه  15 هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال به استان همدان تخصيص  داده شه است، گفت: بخش قابل توجهی از اين تسهيلات برای ايجاد اشتغال در روستاها است.

وی از مسئولان شهرستان کبودرآهنگ خواست  با توجه بیشتر به اشتغال زمينه بهره گيري روستائيان از اين تسهيلات را فراهم کنند

وی با بیان اینکه باید شاهد رونق بیشتر اشتغال در روستاها باشیم، بیان کرد: 238 طرح با اعتبار يک هزار و 120 ميليارد ريال و اشتغالزايي دائم براي 275 جوياي کار دهه فجر امسال در کبودرآهنگ بهره برداری و کلنگ زني مي شود.

انتهاییام/د.ا

بهرمندی تمامی روستاهای کبودراهنگ از نعمت گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار