رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر گفت:99 در صد از روستاهای ملایر از نعمت گاز برخوردار شدند.

انجام گاز رسانی به روستاهای ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جهانگیر ملکی رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر با بیان اینکه 4 شهر توابعه آن از نعمت‌گاز به صورت صد در صد بر خوردار شدند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون گاز رسانی تعداد 6 روستای دیگر از روستا‌های شهرستان ملایر باقی مانده که در دستور کار پیمانکار قرار دارد و تا پایان امسال انجام ‌می‌شود.

رئیس شرکت گاز شهرستان ملایر بیان کرد:در ایام دهه فجر امسال به 7 روستای بیاتان سفلی، بیاتان علیا، امام‌زاده خاتون، بید‌کرپه علیا، بید‌کرپه سفلی و بید کرپه‌ وسطی گاز رسانی انجام‌ ‌می‌شود گفت: برای عملیات اجرای گاز رسانی به این روستا‌ها مبلغ یک میلیارد و 677 میلیون تومان هزینه شده است.

ملکی ادامه داد:بهره‌برداری از طرح‌های گاز رسانی در دهه فجر 99.5 درصد جمعیت روستایی ملایر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گاز‌رسانی به کمتر از یک درصد از روستا‌های شهرستان ملایر باقی مانده است ‌گفت: به زودی با اجرای طرح گاز رسانی به 6 روستای باقی مانده که زیر 20 خانوار هستند بهره‌مندی صدرصدی جمعیت روستایی شهر ملایر از نعمت گاز را جشن‌ می‌گیریم.

انتهای پیام/ب

گاز رسانی به روستاهای ملایرانجام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.