افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش ایرندگان خاش

فرماندار خاش گفت: ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال در بخش ایرندگان این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد اکبر چاکرزهی  فرماندار خاش اظهار داشت:  ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال در بخش ایرندگان این شهرستان همزمان با  دهه مبارک فجر افتتاح شد.

چاکرزهی افزود: این پروه‌ها در بخش‌های کشاورزی، آب، برق رسانی، مخابراتی و بهداشتی بود.

وی بیان کرد: طرح آبرسانی ده رئیس ایرندگان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، برق رسانی به ۱۱ روستا با ۱۵ میلیارد ریال، پروژه بهداشتی با حدود پنج میلیارد ریال، اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت بخش ایرندگان با چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال که نخستین طرح اینترنت بر بستر فیبرنوری در کشور بود و ۱۱ پروژه کشاورزی با سه میلیارد ریال اعتبار طرح‌های افتتاح شده بخش ایرندگان خاش بود.

وی گفت: با تلاش دولتمردان برق رسانی به منطقه محروم ایرندگان به حدود صد درصد رسیده است.

فرماندار خاش با اشاره به وقوع خشکسالی‌های چندین ساله و با تاکید بر اهمیت صرفه جویی و مصرف بهینه آب برای پیشگیری از شرایط بحرانی اظهار داشت: باعث افتخار است که در شرایط سخت و دشوار مالی توانسته ایم طرح‌های بزرگی را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که با همت و اراده مسئولان خدمتگذار اقدامات شایسته‌ای در مناطق محروم خاش و سیستان و بلوچستان انجام و مردم از خدمات دولت در حوزه‌های مختلف بهره می‌برند.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از  پروژه های  عمرانی و خدماتی در  خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار