معاون رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت آمریکا به منزوی کردن کره شمالی ادامه می‌دهد تا این کشور برنامه هسته‌ای خود را رها کند.

معاون ترامپ: به منزوی کردن کره شمالی ادامه می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «اوایل امروز در ژاپن اعلام کردم آمریکا به زودی از شدیدترین و تهاجمی‌ترین دور تحریم های اقتصادی که تاکنون علیه کره شمالی وجود داشته است، رونمایی می کند و تا زمانیکه کره شمالی برنامه هسته‌ای و موشک بالستیک خود را رها کند، به منزوی کردن این کشور ادامه خواهیم داد».

معاون رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز در توئیت دیگری نوشته بود: «دیداری مهم با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن داشتم که در آن، تحریم‌های جدید علیه کره شمالی را اعلام کردم. آمریکا، شانه به شانه در کنار ژاپن، کره جنوبی و متحدان مان ایستاده است تا برای دستیابی به هدف جهانی عاری سازی هسته‌ای شبه جزیره کره، حداکثر فشار را به کره شمالی وارد کند».

 

انتهای پیام/

 

پیام توئیتری معاون ترامپ درباره کره شمالی

 

برچسب ها: کره شمالی ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
آقای مایک پنس ، مقامات دو کره ، با ارتباط ورزشی اخیر عملا باعث منزوی شدن شما آمریکائی های جنگ طلب و متجاوز در منطقه شده اند .
خوب است ژاپن هم بدون توجه به شیطنت های آمریکا به طور جداگانه با کره شمالی مشکلات منطقه ایش را با این کشور حل کند .
آخرین اخبار