کره شمالی در یک بیانیه شدیداللحن ضمن انتقاد از رفتار ترامپ از آمریکایی‌ها خواست رئیس‌جمهورشان را در یک تیمارستان به دور از سایر بیمارها بستری کنند.

کره شمالی: ترامپ متعفن باید در تیمارستان محبوس شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، در پی اتهام‌زنی‌های مکرر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به پیونگ یانگ، کره شمالی ترامپ را فردی کثیف و متعفن خواند.   

این سخنرانی طولانی و شدیداللحن در قالب مقاله‌ای در روزنامه دولتی پیونگ یانگ که به عنوان رسانه کیم جونگ اون، رهبر این کشور فعالیت می‌کند، منتشر شد.

در این مقاله، کره شمالی به ترامپ هشدار داد که حتی اگر به یک ذره علف در خاک کره شمالی آسیب بزند مجازات وی جهنم خواهد بود.

کره شمالی همچنین هشدار داد اگر ترامپ به تهدیداتش برای در پیش گرفتن حمله پیشگیرانه موسوم به استراتژی بینی خونین ادامه دهد، نابودی آمریکا همیشگی خواهد بود.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، این استراتژی شامل انجام چندین حمله به برخی تاسیسات در خاک کره شمالی در پاسخ به آزمایش موشکی یا هسته ای این کشور می‌باشد.

این اظهارات در حالی منتشر شد که نگرانی‌ها در کره شمالی به خاطر بررسی حمله پیشگیرانه به این کشور از سوی ترامپ، روبه افزایش است.

در ادامه این مقاله آمده است تلاش احمقانه‌ای از سوی آمریکا برای تظاهر به فتنه‌ انگیزی کره شمالی و هموار کردن مسیر برای تدارک حمله به کره شمالی در حالی صورت می‌گیرد که در واقع آمریکا با راه انداختن این مسائل به دنبال ماجراجویی نظامی در راستای استراتژی بینی خونین است و این رویکرد ترامپ یادآور اظهارنظرات بی پروای جرج دبلیو بوش درباره محور شرارت است.

در ادامه این مقاله آمده است اهمیتی ندارد که چگونه ترامپ از شدت استیصال ممکن است تلاش کند تا اعتبار دولت و سیستم حاکم در جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی را با بدترین پرخاشگری‌ها زیر سوال ببرد، اما او نمی‌تواند وجهه خود را به خاطر تقلب، سوء استفاده جنسی و سایر جنایات بهبود ببخشد و نیز جلوی شتاب آمریکا به سوی نابودی را بگیرد.

در این مقاله با اشاره طعنه‌آمیز به استراتژی بینی خونین تصریح شد که ترامپ نادان باید بداند که حتی اگر یک علف در خاک کره آسیب ببیند، به جای خونی شدن بینی کره شمالی، قرار است کمر ترامپ شکسته شود و امپراطوری آمریکا به جهنم خواهد رفت و تاریخ کوتاه آمریکا برای همیشه از بین خواهد رفت.

همچنین در این مقاله به آمریکایی‌ها توصیه شد فورا ترامپ را در بیمارستان روان‌پریش‌ها به دور از بقیه بستری نمایند.

اظهارات کوبنده کره شمالی به دنبال هشدار مقامات آمریکا به کره شمالی صورت گرفت که در آن آمریکا توانایی کره شمالی را برای ضربه زدن به خاک آمریکا با استفاده از سلاح‌های هسته‌‌ای زیر سوال برد.

رابرت وود، نماینده آمریکا در امور خلع سلاح درباره افزایش پیگیرهای تحریک‌آمیز گسترش سلاح‌های هسته‌ای و توانایی‌های موشکی از سوی کره شمالی هشدار داد.

وی افزود مقامات کره شمالی تاکید کردند که آنها گسترش قابلیت‌های هسته‌ای را رها نمی‌کنند و ممکن است تنها چند ماه برای رسیدن به قابلیت هدف قرار دادن خاک آمریکا با موشک‌های بالستیک خود فاصله داشته باشند.

انتهای پیام/

 

هشدار شدیداللحن کره شمالی به آمریکا درباره بلندپروازی‌های هسته‌ای این کشور

 

برچسب ها: کره شمالی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار