دبیر سوگواره ملی مهر محرم در استان سمنان گفت: حدود 10 هزار اثر به سوگواره ملی عکس و فیلم مهر محرم ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، میثم قدس پور دبیر سوگواره ملی مهر محرم در استان سمنان گفت: در بخش هنرهای دیجیتال که شامل فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای و همچنین عکس است هشت هزار و 502 اثر به دبیرخانه سوگواره ملی عکس و فیلم مهر محرم ارسال شد که شامل 96 فیلم کوتاه و 8 هزار و 406 عکس است.

وی افزود: هیات داوران دهمین سوگواره ملی عکس مهر محرم شامل استادان عکاسی ایران افشین بختیار، سیدعباس میرهاشمی و خسرو به آئین هستند که راه یافتگان به نمایشگاه در بخش های تک عکس حرفه ای، مجموعه عکس، تجربه (تلفن همراه) و بخش ویژه استان سمنان را برگزیده اند.

دبیر سوگواره ملی مهر محرم در استان سمنان گفت: در بخش بین المللی این سوگواره نیز اعضای هیات داوران سومین مسابقه بین المللی عکس مهر محرم متشکل از استادان عکاسی ایران کمال الدین شاهرخ، امیرعلی جوادیان و داوود یاراحمدی هستند که راه یافتگان به نمایشگاه را در بخش های تک عکس حرفه ای، مجموعه عکس و تجربه (تلفن همراه) انتخاب می کنند.

میثم قدس پور تصریح کرد: در بخش بین الملل ، از 14 کشور از جمله آذربایجان، افغانستان، عراق، ترکیه، سوریه، آلمان، فنلاند، انگلستان، هلند، هندوستان و لبنان قریب دو هزارو 800 اثر به این مسابقه ارسال ‌شده است.

وی اظهار داشت: اختتامیه سوگواره مهر محرم بیست و پنجم بهمن در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار خواهد شد.

قدس پور گفت: نمایشگاه آثار برگزیده این سوگواره از بیست و یکم بهمن در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا می شود و تا اول اسفندماه ادامه دارد .

انتهای پیام / ق

اعلام اسامی داوران سوگواره عکس و فیلم مهر محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.