نخستین خانه تنیس روستایی کشور با همت یک خیر ورزش دوست همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در روستای ویدوج از توابع شهرستان کاشان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   معاون استاندار و فرماندار کاشان در این آئین گفت: «امید صادقی»  خیر ورزش دوست یک میلیارد و 500 هزار ریال (150 میلیون تومان) برای ساخت این طرح ورزشی با زیر بنای 80 مترمربع هزینه کرده است.

حمیدرضا مومنیان، اهدای یک هزار مترمربع زمین برای گسترش ورزش در این روستا توسط این خیر را نیز یادآورشد وافزود: مرحله دوم این طرح شامل زمین چمن مصنوعی و سالن والیبال است که امیدوار هستیم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی ، ورزش را عامل ایجاد نشاط،شادابی  و سلامتی در جامعه بویژه برای قشر جوان  دانست و گفت: ورزش از گرایش جوانان به بزهکاریها و آسیبهای اجتماعی جلوگیری می کند.

به‌گفته‌وی، دو خانه ورزش نیز در روستاهای «مرق» و «ازوار» از توابع بخش «برزک» کاشان نیز به بهره برداری رسید.

فرماندار کاشان، تصریح‌کرد: برای تجهیز و راه اندازی این خانه های ورزشی در مجموع 300 میلیون ریال از محل اعتبارهای اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان هزینه شده است.

مومنیان، اظهارداشت:این خانه های ورزشی دارای امکاناتی از قبیل فوتبال دستی، تینس، دارت و میز شطرنج است.

وی در پایان گفت: از سال گذشته تاکنون 36 خانه ورزش در 54 روستای شهرستان راه اندازی شده است.

شایان ذکراست:روستاهای مرق، ازوار و ویدوج از توابع بخش بزرک در مجموع حدود  سه هزار نفر جمعیت دارد که  به ترتیب در فاصله های حدود30 ، 55 و 60 کیلومتری شهر کاشان قرار گرفته‌است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.