نمایشگاه الفبای انقلاب با بهره گیری از حروف الفبای فارسی و تصاویر مرتبط با روز‌های اول انقلاب در دبستان یاوری یزد برپاشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  نمایشگاه کلاس الفبای انقلاب با بهره گیری از حروف الفبای فارسی و کلمات و تصاویر مرتبط با روز‌های اول انقلاب ۵۷در دبستان پسرانه یاوری یزد برپا شد.

نجمه اسماعیلی نیا معلم کلاس اول و برگزار کننده این نمایشگاه در این رابطه گفت: در دهه فجر بنا داشتیم ارزش های انقلاب شکوهمندمان را به روشی متفاوت و قابل فهم برای دانش آموزان کلاس اولی بیان کنیم که بر همین اساس با حمایت مدرسه تصمیم به برگزاری نمایشگاهی با بهره گیری از حروف الفبای فارسی کردیم تا هم بر روی ذهن دانش آموزان تاثیر بیشتری داشته باشد و هم مرتبط با مطالب آموزش و درسی شان باشد.

این معلم اول ابتدایی ادامه داد: در این نمایشگاه با استفاده از حروف الفبای فارسی که دانش آموزان در حال فرا گیری آن هستند برخی کلمات کلیدی انقلاب را همراه با تصاویر مرتبط با آن به تصویر کشیدیم تا دانش آموزان به صورت ریشه ای با برخی کلمات و واژه های انقلاب آشنا شوند چرا که معتقدیم تاثیر آموزش در این دوران بسیار بیشتر از دیگر دوره های سنی است.

وی همچنین افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاورد های بسیاری برای ایران عزیزمان داشته است و وظیفه همه ما بویژه معلمان است که آن را به زیبایی تمام به نسلهای آینده انتقال دهیم.

اسماعیلی نیا همچنین در رابطه با جزییات این نمایشگاه گفت: در برگزار ی این نمایشگاه  بر آن شدیم تا با تزيین کلاس و پخش سرودهای انقلابی حال و هوای اوایل انقلاب را بیشتر تداعی کنیم تا تاثیر گذاری محتوای نمایشگاهمان بر روی دانش آموزان بیشتر شود.

این نمایشگاه تا آخِر بهمن ماه به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا است.

انتهای پیام/ ی

خلاقیت یک معلم یزدی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.