معاون امنیتی استاندار تهران گفت: اگر عناصر وابسته گروه «ری استارت» نظم جامعه را برهم بزنند، برخورد می‌کنیم.

اگر عناصر وابسته به «ری استارت» نظم جامعه را مختل کنند، برخورد می‌کنیم/هنجارشکنی، کسب حق و حقوق نیست«محسن همدانی» معاون امنیتی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی فراخوان‌های هنجارشکن غربی در سطح جامعه اظهار کرد: فراخوان‌هایی از خارج از مرزها صورت گرفته که پشت‌پرده  آنها مقاصد خاصی وجود دارد.

 معاون امنیتی استاندار تهران با بیان اینکه اینگونه فراخوان‌ها جزء نقشه‌ها و تئوری‌های دشمنان است تا نظم جامعه را برهم بزنند، افزود: متناسب با اینگونه اقدامات عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: ممکن است افراد همسو با این فراخوان‌ها دچار سوء برداشت شوند و تصور کنند با رفتارهای هنجارشکن خود می‌توانند با اصل نظام مقابله کنند یا به حق و حقوقی که مدعی  آن هستند، برسند اما چنین نیست.

همدانی با اشاره به اینکه سعی می‌کنیم بدون استفاده از شیوه‌های خشن این افراد را قبل از اینکه دست به اقداماتی بزنند، شناسایی و توجیه کنیم، افزود: هنجارشکنی، کسب حق و حقوق نیست و ما هم به دنبال مقابله مردم با یکدیگر نیستیم.

 معاون امنیتی استاندار تهران درباره تجمع دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران بیان کرد: تجمع این دروایش علت خاصی نداشت. گاهی اوقات وضعیت تهران را با حساسیت‌ خاصی رصد می‌کنیم.

همدانی گفت: نظارت ما در مقطعی موجب نگرانی دروایش گنابادی شد و آنها تصور کردند قرار است اتفاقی رخ دهد، در حالی که چنین نبود.

وی با بیان اینکه همین نگرانی موضوع را متشنج  و تجمعی صورت گرفت، افزود: به آنان توضیحات لازم را ارائه کردیم و  افرادی هم که خلاف قانون عمل و مرتکب بی‌نظمی شده‌ بودند، مورد پیگیری قرار گرفتند.

معاون امنیتی استاندار تهران درباره دستگیری دو عضو گروه ری‌استارت نیز اظهار کرد: با افراد وابسته به گروه ری‌استارت تا زمانی که اقدامی خلاف قانون انجام ندهند مدارا می‌کنیم اما اگر دست به اقدامی مخل نظم عمومی بزنند، مقابله خواهیم کرد.

همدانی با بیان اینکه بازداشت آنان موضوع جدیدی نیست، افزود: احتمالا این افراد مرتکب اعمالی شده بودند که منجر به دستگیری‌شان شده است.

وی خاطرنشان کرد: گروه ری‌استارت با  دیدگاه‌ها و شعارهایشان اهدافی را دنبال می‌کند که آتش‌سوزی برخی از مناطق تهران نیز بخشی از مقاصد آنان بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
هرکسی نظم جامعه را برهم میزنند باید برخورد جدی شود در ملاعام مجازات کنید .دستگیر باید بشن .
Japan
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
هرکسی نظم جامعه را برهم میزنند باید برخورد جدی شود در ملاعام مجازات کنید .دستگیر باید بشن .
آخرین اخبار