معاون برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی گفت: در راستای اجرای این طرح‌ها بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال به شرکت آبفا ابلاغ شده است.

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی محمدی صبح امروز در نشست بررسی اجرای طرح آبرسانی در شهرهای استان بوشهر بیان اینکه بحران کم‌آبی در همه نقاط استان مشهود است اظهار داشت: در این راستا ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب آشامیدنی تدوین و در قالب برنامه‌های مختلف به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر بازسازی شبکه آبرسانی شهرهای استان بوشهر بیان کرد: یکی از راههای جلوگیری از هدر رفت آب بازسازی شبکه آبرسانی است که در این راستا هر سال اعتباراتی برای تحقق این مهم اختصاص می‌یابد.

محمدی از ابلاغ 700 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر خبر داد و گفت: این اعتبارات به منظور نوسازی شبکه توزیع فرسوده در شهرستانها ، نوسازی خطوط انتقال فرسوده آب ، بازسازی تاسیسات آبرسانی استان ، توسعه خطوط انتقال ، کف شکنی و ساماندهی چاههای آب شرب در سطح استان در نظر گرفته شده است.

وی، نوسازی شبکه آبرسانی استان بوشهر را در اولویت برنامه‌های این شرکت دانست و تصریح کرد: بیش از 30 درصد شبکه آبرسانی استان نیاز به بازسازی دارد که در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات این امر صورت می‌پذیرد .

انتهای پیام/ م

۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی ابلاغ شد

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.