مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت : دو حلقه چاه آب شرب در خراسان شمالی حفر و تجهیز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت : دو حلقه چاه آب شرب با اعتباری افزون  بر 7 هزار و 780 میلیون ریال در استان حفر و تجهیز شد.

وی افزود: حفر و تجهیز  یک حلقه چاه  شامل احداث یک باب اتاقک سرچاه ، برق رسانی ،  اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ مسکن مهر در شهرستان اسفراین با اعتباری افزون بر 6 هزار و 300 میلیون ریال انجام شده است .

ساقی گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه دیگر در شهر راز با اعتباری افزون  بر هزار و 480 میلیون ریال در سال جاری نیز اجرا و وارد مدار بهره برداری شده است .

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی تجهیز 3 حلقه چاه در شهرستان شیروان در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر دو حلقه چاه در شهرستان شیروان حفر شده که به زودی تجهیز می شود و یک حلقه چاه دیگر نیز در برنامه حفاری قراردارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در نظر داریم 17 حلقه چاه آب نیز در استان خراسان شمالی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان تا سال آینده جانمایی و حفر کنیم.

ساقی افزود: در راستای تامین آب شرب سالم  و بهداشتی شهروندان خراسان شمالی از تعداد 17 حلقه چاه یاد شده تعداد 2 حلقه چاه در شهرستان شیروان ، یک حلقه در فاروج ، 2 حلقه در شهر راز ، یک حلقه در اسفراین و در آشخانه 3 حلقه چاه حفر شده و در ادامه کار حفر یک حلقه چاه در شیروان ، 2 حلقه چاه در فاروج ، 5 حلقه چاه در اسفراین را در برنامه حفاری داریم که عملیات حفاری این چاه ها نیز به زودی اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/آ

حفر 17 حلقه چاه آب در خراسان شمالی

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.