هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار یادبود چهار هزار شهید کارگرانقلاب اسلامی در قوچان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی گنجی مقدم دبیر جشنواره عمار قوچان گفت : امسال با همکاری حوزه مقاومت امام زمان (عج) ناحیه بسیج قوچان از تاریخ ۱۷ دی ماه تا ۱۹ دی ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ آثار منتخب هشتمین دوره از فیلم عمار را اکران می‌کنیم.

وی افزود: موضوعات جشنواره مردمی فیلم عمار در قوچان می‌توان به اقتصاد مقاومتی، اشتغال، مدافعان حرم، بیداری جهانی، فتنه سال ۱۳۸۸، استکبار ستیزی و نقد درون گفتمانی اشاره نمود که سعی شده است در این سه شب به کار‌های کوتاه ومختصر وهمچنین یک آثار برجسته نیز پرداخته شود.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار قوچان در ادامه گفت : هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با یادبود چهار هزار شهید کارگر انقلاب اسلامی است که سعی شده است هر شب یک الی دو ویژه برنامه را در دستور کار قرار داده و در کنار آن نیز یکی از گروه‌های سرود به اجرای مراسم خواهند پرداخت.

گنجی مقدم توجه به بخش مهم‌تر اکران‌های مردمی در جشنواره فیلم عمار اشاره کرد و گفت: در قسمتی از این برنامه نیز هر فردی تمایل داشته باشد تا آثار منتخب را اکران نماید ثبت نام به عمل می‌آید و آثار در اختیارش قرار داده می‌شود.

انتهای پیام// ح. خ.
 
 


اکران هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.