با حضور پرشور مردم ومسئولین از فعالان جشنواره فیلم عماردر آیین افتتاحیه این جشنواره درهیات رضوی نیشابور تجلیل شد.

تجلیل از فعالان جشنواره فیلم عمار در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسئول کانون بسیج هنرمندان ودبیر جشنواره فیلم عمار شهرستان نیشابور گفت: جشنواره فیلم عمار نیشابور فرصت عرض اندام برای هر اهل هنری که دغدغه انقلاب و کار فرهنگی را دارد، فراهم ساخته است.

موسی نوکاریزی افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار ۸ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است که این جشنواره فرصتی برای شناسایی افراد انقلابی در عرصه هنر است.

وی خاطر نشان کرد: در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم عمار شهرستان نیشابور از هادی حاجتمند کارگردان نیشابوری وسازنده چندین اثرتلویزیونی وسینمایی وبرنده فانوس طلایی عمارطی چنددوره وکارگردان فیلم سینمایی اشنوگل مسعوددهنوی کارگردان نیشابوری فیلم بازهم ساک سفرت رو خودم می‌بندم محصولِ سازمان اوج و نامزد بهترین فیلم داستانی جشنواره عمار سال گذشته و و سیدمهدی حسینی دیگر کارگردان هنرمند نیشابوری که فیلم کوتاه ویژه شهید حججی وی از شبکه ۳ پخش شد در هفتم شهید حججی از شبکه ۲ و شبکه افق پخش گردید و فیلم مستند سورتر این هنرمند دیپلم افتخار و تندیس و چندین جایزه و پخش از شبکه ۵ تهران را دارد و فیلم ثانیه‌های سربی دیپلم و تندیس و بهترین فیلم داستانی جشنواره فیلم و عکس خراسان رضوی را داراست تجلیل شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نیشابور گفت: همچنین از داودعین آبادی هنرمند نیشابوری و بازیگر نقش سردارشهیدعبدالحسین برونسی درفیلم سینمایی "به کبودی یاس" تجلیل شد.

نوکاریزی افزود: همچنین از برترین اکران کننده‌های جشنواره فیلم عمار امیرعسکران از مسجدالرضا و قاسم آبادی مسجدمحمدبن عبدالله نیشابور جهت اکران‌ها در در سال ۹۵ تجلیل گردید.


وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جشنواره عمار که آن را از سایر جشنواره‌های فیلم متمایز کرده، اکران آثار به‌صورت خودجوش و بدون هر هزینه اضافی است و نیشابور در هفت دوره برگزاری جشنواره فیلم عمار تنها شهرستان در کل کشور است که توانسته به موازات تهران و برخی از مراکز استان، مجوز تشکیل و تأسیس تنها دبیرخانه شهرستانی در کل کشور بگیرد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.