مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: سه دوره از طرح «طاهرین» در سازمان فردوس‌های مشهد برگزار شده است که در آن به شهروندان و اقشار مختلف متقاضی انجام امورات شرعی در خصوص اموات آموزش داده می‌شود.

ثبت نام 320 نفر از شهروندان مشهدی در سومین دوره طرح «طاهرین»

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت:فعالیت در سازمان فردوس‌ها فعالیتی است که به نیت خشنودی خدا و بنده او انجام می شود و اولین هدف این سازمان، خدمت‌رسانی و حفظ امانت الهی است که به ما سپرده شده و تکریم و تسهیل امور مراجعه‌کنندگان و خدمت به آنها از اولویت های ما است.


وی افزود:سه دوره از طرح «طاهرین» در سازمان فردوس‌های مشهد برگزار شده است که در آن به شهروندان و اقشار مختلف متقاضی انجام امورات شرعی در خصوص اموات آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی بااشاره به این که در دو دوره قبلی این طرح 1200 نفر ثبت‌نام کردند و تاکنون 130 نفر از این افراد جذب و مشغول به کار شده‌اند گفت:در دوره سوم این طرح 320 نفر اعلام آمادگی کردند که در حال حاضر 45 نفر از این افراد جذب شده‌اند، اقشار مختلف مردم از جمله خدام حرم، بسیجیان، پرسنل شهرداری، هلال احمر، روحانیون، کسبه و... با مقاطع تحصیلی دیپلم و دکترا می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام// ز.ی


برگزاری سومین طرح«طاهرین» در سازمان فردوس های شهرداری مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.