رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: ۱۳۰ باشگاه خصوصی در نیشابور فعال است و اداره ورزش و جوانان نیشابور همکاری با بخش خصوصی را برای ایجاد باشگاه های ورزشی آغاز کرده است.

استفاده از توان بخش خصوصی برای ایجاد باشگاه های ورزشی در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رضا ترشیزیان رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور با اشاره به اینکه۱۳۰ باشگاه خصوصی در نیشابور فعال است گفت : اداره ورزش و جوانان نیشابور همکاری با بخش خصوصی را برای ایجاد باشگاه های ورزشی آغاز کرده است اما متاسفانه در شهرستان محدودیت اعتباری در ساخت و سازهای حوزه ورزشی وجود دارد.

وی باشاره به این که ۹۵۲ نفر درنیشابور آموزش مربی گری دیده اند افزود:۳۳ ورزشکار نیشابور به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و ۱۷ قهرمان ملی در شهرستان داریم.

ترشیزیان با اشاره به کاهش سرانه ورزشی شهرستان به دلیل رشد جمعیت خواهیم بود گفت:سرانه ورزشی نیشابور درحال حاضر ۲۸ سانتی متر است که در میانگین استانی با افتتاح ورزشگاه انقلاب به ۴۰ سانتی متر خواهیم رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابورگفت:سیاست  ما این است که از بانوان در تمامی رشته ها حمایت کنیم و البته در برخی از رشته ها از نظر دینی و قانونی محدودیت داریم.

 انتهای پیام// س.ح

همکاری اداره ورزش و جوانان نیشابور با بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.