همزمان با دهه فجر، چندین طرح عمرانی، اقتصادی و کشاورزی با اعتبار ۱۰۱ میلیارد ریال در شهرستان کازرون افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی کازرون با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال و بهره برداری از جایگاه سوخت CNG شهرداری کازرون با صرف هزینه‌ای افزون بر ۳۴ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: از مجموع اعتبار این جایگاه سوخت، ۲۰ میلیارد ریال آن را شرکت ملی نفت پرداخت کرده و مابقی را شهرداری کازرون تامین کرده است.

علوی ادامه داد: این جایگاه سوخت دارای ۶ نازل سوختگیری و از ظرفیت سوختگیری ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو در شبانه روز برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از این طرح ها، بهره برداری از واحد گلخانه‌ای تولید نشاء محصولات صیفی است، اظهار کرد: برای این واحد گلخانه‌ای که متولی آن بخش خصوصی و در زمینی به مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع راه اندازی شده، هشت میلیارد ریال هزینه شده که از این رقم سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از تسهیلات صندوق توسعه ملی تامین شده است.

علوی بیان کرد: در این واحد گلخانه‌ای که برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال شده در هر مرحله سه تا پنج میلیون نشاء محصولات صیفی تولید می‌شود.

فرماندار کازرون تصریح کرد: همچنین، کلنگ آغاز عملیات گاز رسانی به منطقه ویژه اقتصادی کازرون با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال به زمین زده شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

کلنگ زنی عملیات گاز رسانی به منطقه ویژه اقتصادی کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.