دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در پی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها، پیرامون ادعای شکایت این ستاد از یکی از اهالی فوتبال نکاتی را بیان کرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ،به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان،حجت‌الاسلام عبدالجواد عبداللهی‌نژاد در این باره اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که از جمله آن مرتبه تذکر لسانی است و از نظر شرع بر هر مؤمنی واجب است به ترک معروف یا انجام منکر در جامعه بی‌تفاوت نباشد.

وی افزود: در آبان ماه سال جاری گزارشی در خصوص پست‌های اینستاگرامی آقای علی کریمی به این ستاد واصل شد که پس از بررسی، صحت گزارش مورد تأیید قرار گرفت و این ستاد تذکر مکتوبی را جهت اصلاح و ارشاد نامبرده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطر نشان کرد: این تذکر نه تنها از نظر محتوی هیچ‌گونه ارتباطی با فدراسیون فوتبال و موضوعات داخلی آن نداشته؛ بلکه از لحاظ زمان نیز با اختلافات اخیر ایشان و فدراسیون سازگاری ندارد.

عبداللهی‌نژاد در پایان افزود: تشویش اذهان عمومی، کذب و افترا علیه نهادهای انقلابی زیبنده اهالی ورزش نیست و در صورت ادامه روند پیش آمده، این ستاد به علی‌رغم میل باطنی، اقدام قانونی را حق و تکلیف خود می‌داند.

علی کریمی روزهای گذشته با انتشار این پست در اینستاگرام از شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از او به واسطه ارتباط این ستاد با تاج رئیس فدراسیون فوتبال خبر داده بود. فدراسیون فوتبال نیز روز گذشته در بیانیه‌ای با رد این موضوع متدکر شد که فعلا هیچ شکایتی از رفتار اخیر کریمی انجام نشده است اما در صورت تداوم اظهارات وی این موضوع را ازمراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

 

پاسخ ستاد امر به معروف اصفهان به حواشی فوتبالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.