استاندار سمنان با اشاره به اینکه مشکل عمده در بازار این استان نوسانات ارزی و رکود است گفت : وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رفع این مشکل اقدام کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اکنون مشکل عمده در بازار استان سمنان نوسانات ارزی و رکود است که باید وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رفع این مشکل اقدام کند گفت : این مشکل تولیدکنندگان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

وی بابیان اینکه برای خارج شدن از رکود اقتصادی و بیکاری به همکاری تمامی اجزا و بانک‌ها نیاز داریم افزود : سمنان از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است که دولت با تسهیل شرایط پرواز برای دو فرودگاه شاهرود و سمنان می‌تواند به رونق اقتصادی این دیار کمک کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راه رفع بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی است اذعان کرد: رونق تولید، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های اقتصادی و به‌کارگیری نیروهای داخلی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در چند سال اخیر است.

وی افزود : 86 درصد آب در استان سمنان در بخش کشاورزی مصرف می شود که اگر با انجام اقدامات موثر ، این میزان تعدیل شود می توانیم در بخش صنعت شاهد پسشرفت قابل توجهی باشیم .

چاووشی گفت : احیای بافت‌های تاریخی استان سمنان و توسعه بوم گردی و تقویت زیرساخت‌های موجود در بخش گردشگری در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان افزود : کسی که برای تولید و اشتغال گام برمی دارد همچون مجاهدان راه اقتصادی کشور است و باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام / ه

استان سمنان از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.