استاندار سمنان با بیان اینکه باید تلاش نماییم تا بیکاری را کاهش دهیم گفت : ۸۸ درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق گردیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان گفت : حدود ۸۸ درصد تعهد اشتغال استان محقق گردیده است ؛ اما باید تلاش نماییم تا بیکاری را کاهش داده و برنامه های مطلوبی را ارائه نموده و تسهیلات لازم در اختیار کارآفرینان قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه سمنان استانی پهناور با قابلیت های انسانی و جغرافیایی فراوان با زیر ساخت های مناسب است گفت : با ویژگی های مناسب و ظرفیت های عظیم این استان می توان قدم های فراوانی را برای معرفی این استان برداشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعا ۴۶۱ پروژه در ایام الله دهه فجر در استان سمنان افتتاح می گردد افزود : انتظار من از مدیران استان این است که خود را خادم ملت بدانند.

چاووشی تصریح کرد : سفر به شهرستانهای دیگر استان و میزبانی از مقامات ارشد کشوری و شرکت در بهره برداری از چند پروژه مهم استانی از دیگر برنامه های روزهای آینده در دهه فجر است .‌

گردشگری فرصتی جدی برای توسعه استان سمنان است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سمنان در مسیر تردد بخش عظیمی از زائران امام رضا علیه السلام است گفت : این مهم زمینه مناسبی برای رونق گردشگری مذهبی است.

وی با بیان اینکه دو دانشگاه بزرگ علوم پزشکی فرصت مناسبی برای رونق گردشگری سلامت در استان سمنان است افزود : اصلاح جاده ها ؛ افزایش فرهنگ مهمان پذیری و نظارت بر قیمت ها از جمله مواردی است که در جذب توریست‌ و اعتلای صنعت گردشگری در استان سمنان موثر است.

چاووشی با بیان اینکه ما به دنبال استقرار صنایع مادر در استان سمنان هستیم گفت : مذاکرات مطلوبی با شرکت های خارجی بمنظور سرمایه گذاری در استان به انجام رسانده ایم.

استاندار سمنان گفت : مصرف آب کشاورزی استان قریب به ۸۰ درصد است که این میزان بسیار بالاست و بدین منظور باید با تغییر الگوی کشت و صرفه جویی های لازم را داشته باشیم.‌

وی افزود : حدف کپی شناسنامه و کارت ملی از اقداماتی است که در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در این استان اجرایی گردیده است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.