رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی در خصوص درمان و پیشگیری از اعتیاد از اول بهمن ماه سال جاری خبر داد.

راه اندازی کز مشاوره تخصصی اعتیاد پلیس در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ قزوینه ای رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت:  دراین مرکز ارائه مشاوره رايگان و تخصصی اعتیاد به مراجعان در خصوص درمان و پیشگیری از اعتیاد در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی انتظامی استان با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به واحد مشاوره این پلیس در حوزه های درمان و پیشگیری از اعتیاد ، از مشاوره‌ای رايگان برخوردار شوند.
 قزوینه ای گفت : با اقدامات مثبت و سازنده اين واحد مشاوره‌اي ، تعداد زیادی از معتادان موفق به درمان و همچنین تعداد زیادی از خانواده ها نیز با استفاده از مشاوره های پیشگیری از اعتیاد ، از این بلای خانمان سوز در امان خواهند ماند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در خاتمه يادآور شد : واحد مشاوره و مددكاري این پليس ، درطول هفته به ‌جز ايام تعطيل، ازساعت [۸ صبح الي ۱۳ ] به‌ صورت رايگان آماده ارايه خدمات مشاوره‌اي به شهروندان مي باشد.

انتهای پیام/ج

مرکز مشاوره تخصصی اعتیاد پلیس همدان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار