معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: همدان به عنوان یک شهر عاری از اعتیاد شناخته می شود.

همدان شهر پاک اعتیاد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: همدان به عنوان يکی ازشهرهای پاک ازمعتاد شناخته می شود و نرخ شيوع اعتياد در استان 50 درصد ميانگين کشوری است به گونه ای که نرخ کشوری 5.3 درصد و استانی 2.6 درصد است

وی با بیان اینکه نرخ شيوع اعتياد در استان همدان  5 درصد ميانگين کشوری است، گفت : نرخ کشوری 5.3 درصد و استاني 2.6 درصد است.

وي با بیان ایندر همدان معتاد کارتن خوابي مشاهده نمي شود،گفت: موضوع مبارزه با مواد مخدر و اعتياد، جدی است و مهمترين راهکار برای مقابله و کنترل اين معضل، فراگير کردن امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.

شاهرخي تاکيد کرد: دستگاه های مسئول بايد همه آنچه که در توان دارند برای مقابله با اين بلاي خانماسوز به کار گيرند تا بتوان در برابر اين هجمه سنگين و طراحي شده دشمن موفق بود.

معاون استاندارهمدان تاکيد کرد: مسئولان بايد بستر ساز مبارزه اجتماعي و فراگير با معضل اعتياد باشند.

شاهرخي خانواده ها و سازمان هاي مردم نهاد را 2 رکن اصلي براي مبارزه با مواد مخدر دانست و خواستار حمايت از آنها برای عملي شدن برنامه ها و اهداف ستاد مبارزه با موادمخدر شد.

وي درباره نرخ شيوع مواد مخدر گفت: شرايط استان همدان از نظر تعداد افراد معتاد به مواد مخدر نسبت به نرم کشوري بسيار خوب است با اين وجود يک معتاد در استان نيز قابل پذيرش نيست.

معاون استاندار همدان گفت: تپه پيسای شهر همدان نيز قرار نيست به کسي واگذار شود بلکه اراضي متعلق به شهرداري و ميراث فرهنگي طبق مقررات اين 2 نهاد مديريت مي شود.

انتهای پیام/د.ا

همدان شهر بی معتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خداروشکر
آخرین اخبار