مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت : جذب بالغ‌بر 6 میلیون دلار از تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی این استان برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر خلیلی خواه  مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان در حاشیه سفر وزیر اقتصاد به سمنان گفت : جذب بالغ‌بر 6 میلیون دلار از تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی استان سمنان برای سال آینده برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود : از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 2.5 میلیارد دلار از تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور جذب‌شده است.

خلیلی خواه با بیان اینکه سهم استان سمنان در تسهیلات رونق تولید سال 96 بالغ‌بر 9 هزار میلیارد ریال است از تصویب پرداخت تسهیلات به 30 واحد معدنی در استان سمنان خبر داد.

رتبه یکم استان سمنان در تعداد پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان تاکنون رتبه یکم را در تعداد پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و رتبه دوم را ازنظر میزان تسهیلات پرداختی به خود اختصاص داده است تصریح کرد : تاکنون 40 درصد از تعهدات استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید محقق شده است.

وی افزود : تسهیلات بانکی با سودهای بالا برای واحدهای صنعتی و معدنی استان سمنان به‌صرفه نیست.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار