رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران، با اشاره به دستگیری دو کیف قاپ در محدوده خیابان نیاوران، گفت: این سارقان در بازجویی‌های انجام شده به ۹ فقره سرقت تا قبل از دستگیری اعتراف کردند.

کیف قاپ‌های نیاوران در آخرین سرقت دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محسن آزادبخت، رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران اظهار کرد: روز گذشته یکی از شهروندان به ماموران گشت انتظامی مستقر در خیابان نیاوران، مراجعه و اظهار داشت که هنگام تردد در این محدوده از سوی دو موتورسوار مورد حمله قرار گرفته که طی آن سارقان کیفش را به سرقت برده اند.

وی افزود: با توجه به این که امکان داشت هنوز سارق از محدوده استحفاظی خارج نشده باشد، ماموران مشخصات ارائه شده از سوی مالباخته را مورد بررسی قرار داده و ضمن گشتزنی در محدوده مذکور، افراد مشکوک را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۲۳، عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه ماموران در محدوده کاشانک، این سارقان را در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه جدید مشاهده و برای دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ آزادبخت، تصریح کرد: دقایقی بعد هر دو متهم در یک تعقیب و گریز پلیسی، دستگیر و به همراه اموال مسروقه و وسیله نقلیه شان به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی‌های انجام شده به ۹ فقره سرقت در محدوده‌های شمال تهران اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در بازرسی از وسایل همراه متهمان نیز 3 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، تعدادی کیف پول مردانه و زنانه و همچنین تعدادی طلا و ساعت کشف شد که به همراه پرونده متهمان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری دو کیف قاپ در محدوده خیابان نیاوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار