رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند، با اشاره به دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده دربند، گفت: این متهمان در حال باز کردن در یک خودروی پارک شده در کنار خیابان، بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمدباقر قدم زاده رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند اظهار کرد: در پی سرقت‌های لوازم و محتویات خودرو توسط دو موتورسوار و شکایت شهروندان، تیم‌های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی سوابق و مشاهدات عینی شاکیان و شاهدان، مشخصات سارقان موتورسیکلت آن‌ها به دست آمد و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی، قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت سارقان صادر شد.

سرهنگ قدم زاده، افزود: با ترفند‌های پلیسی محل‌های سرقت و آلوده به جرم تحت کنترل و نظارت قرار گرفت و در نهایت شب گذشته ماموران این کلانتری موفق شدند هر دو سارق را هنگام سرقت از یک خودروی سواری شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۲۲، عنوان داشت: متهمان که سرگرم سرقت از خودروی مذکور بودند بدون اطلاع از حضور ماموران غافلگیر، دستگیر و به همراه اموال مسروقه‌ای که همراهشان بود به کلانتری منتقل دشند.

وی اعلام کرد: متهمان در کلانتری به جرایم خود مبنی بر 8 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

سارقان لوازم خودرو در حین سرقت دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار