۲۶ روستای لرستان در دهه فجر امسال روشن می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: امسال موفق شدیم ۲۶ روستای بسیار صعب‌العبور را برق رسانی کنیم و با عنایت باری‌تعالی در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال ۲۶ روستای صعب‌العبور و کوهستانی که داشتن راه مناسب جهت تأمین برق آن‌ها مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولین بود با همت و تلاش‌های ستودنی نیرو‌های پرتوان برق استان، برق‌رسانی و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

 وی افزود: با توجه به بودجه اختصاصی از طرف شرکت توانیر برای برق‌رسانی روستاها، امسال موفق شدیم ۲۶ روستای بسیار صعب‌العبور که حتی راه‌شکافی نشده بودند در برنامه کاری قرار داده و با عنایت باری‌تعالی در همین دهه انقلاب افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان  گفت: با پیگیری‌های فراوان از طریق شرکت توانیر این مهم صورت گرفت و با تلاش نیرو‌های زحمت‌کش برق لرستان تأمین برق روستا‌ها در بازه زمانی مشخص انجام گرفت.

 این مسئول تصریح کرد: تعداد خانوار‌هایی که از نعمت برق در این پروژه‌ها برخوردار شدند ۵۳۹ خانوار است که در این مناطق که گذران زندگی با مشقت فراوان میسر بود، امید به زندگی افزایش یافته است، ۶۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برای برق‌رسانی به این روستا‌ها احداث گردیده است.

وی در ادامه گفت: هم‌چنین تعداد ترانسفورماتور منصوبه در این روستا‌ها ۲۰ دستگاه که بیش از ۹۰ درصد روستا‌های برقدار شده در شهرستان‌های خرم‌آباد، نورآباد و پل دختر واقع گردیده است.

خودنیا افزود:  احداث دو فیدر جدید که به‌دلیل کوهستانی بودن مناطق به‌جای پایه‌های بتونی از تاور‌های فلزی استفاده گردیده نیز در دستور کار سال‌جاری بود و خوشبختانه این فیدر‌ها نیز به بهره‌برداری رسید و بخش اعظمی از شهرستان معمولان و بخش بزرگ شاهیوند تحت پوشش شبکه‌ای این فیدر‌ها از انرژی پایداری برخوردار گردیدند.

انتهای پیام/د

برق رسانی به ۲۶ روستای لرستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.