عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ فرهنگی و فشار اقتصادی برای مقابله با انقلاب مانند دو لبه قیچی از سوی دشمنان انقلاب هنوز هم در حال انجام است.

/به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مجمع عمومی جمعیت وفاداران که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز که حدود ۴۰ سال از عمر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد  باید به تجزیه و تحلیل گذشته بپردازیم و در پرتو تحلیل گذشته به آینده نظر کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آنجا که به سرعت به وقوع پیوست، غرب و دشمنان ما را غافلگیر کرد، به همین دلیل آن‌ها نتوانستند به مقابله با انقلاب بپردازند، گفت: اما اکنون آن‌ها پس از خروج از این گنگی، با برنامه‌ریزی همواره سعی می‌کنند به این نظام مردمی ضربه بزنند و شاهد این مدعا را می‌توان در دشمنی‌های کور، بدخواهی‌ها و توطئه‌هایشان دید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما نیز با داشتن یک عقبه ۴۰ ساله و وجود نسلی که پرورش‌یافته این نظام مقدس هستند و تجربیاتی که کسب کرده‌ایم، می‌توانیم دربرابر این بدخواهی‌ها موثرتر برخورد کنیم.

حدادعادل با بیان اینکه در مسئولیتی که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت ارشاد داشتم، شاهد شیوه‌ها و گفتمان غربی‌ها و رسانه‌هایشان درباره انقلاب بودم، ادامه داد: بعد از جنگ در محافل اطلاعاتی، امنیتی و دانشگاهی این موضوع را مطرح کردند که برای مقابله با انقلاب اسلامی باید این انقلاب را به خوبی شناخت و پس از آن برای مقابله با آن اقدام به طراحی برنامه‌های مختلف کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از آنکه انقلاب خودش را در جایگاه یک واقعیت سیاسی در منطقه به اثبات رساند، دشمن به وارد کردن فشار اقتصادی به ملت روی آورد تا مردم ضعف بنیه و قوه اقتصادی خود را به حساب ناکارآمدی نظام بگذارند، تاکید کرد:  عشق و علاقه مردم به نظام این توطئه را هم خنثی کرد و کلیدواژه خودکفایی راه مقابله با این توطئه اخیر شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: جنگ فرهنگی و فشار اقتصادی برای مقابله با انقلاب مانند دو لبه قیچی از سوی دشمنان انقلاب هنوز هم در حال انجام است و مقابله دقیق و موثر با این حربه‌ها نیاز به انسجام و اتحاد بیشتر ما دارد که من این اراده را در جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی می‌بینم.

وی اظهار کرد: باید در ۴۰ سالگی انقلاب متوجه شویم که دلیل حقانیت انقلاب، درستی تشخیص امام(ره) و درستی راه رهبری چیست و چرا دشمنان همچنان مصمم‌تر از قبل به مقابله با این نظام می‌پردازند. باید با شناخت اقدامات آن ها مقابل این توطئه‌ها بایستیم.

حدادعادل با اشاره اینکه  یکی دیگر از اقدامات شیطانی دشمنان، ترویج سیاه‌نمایی‌هایی در فضای جامعه است، گفت: راه مقابله با این فتنه نیز احزاب هستند. زیرا احزاب متعدد به مثابه انگشتان یک دست برای انجام امور محسوب می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این احزاب البته باید وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهند و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند. وجود احزاب، اتحادشان و حرکت در خط ولایت، می‌تواند این فضای سردی را که دشمن مدام در حال ایجاد آن است، از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را مطرح کردند، گفت: با پرداختن درست به این دو مقوله مهم، بسیاری از مشکلات کنونی ما رفع خواهد شد.

حدادعادل افزود: دشمن باید بداند که اگر قرار بود ملت به خاطر تحریم‌ها تسلیم شود، تاکنون به آرزوی خود رسیده بودند، اما این مردم، خودشان گره از کار خودشان می‌گشایند و هرگز تسلیم این فشارها و تحریم‌های اقتصادی نخواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار