همایش آتش نشان کوچولو در شیراز برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرخ زاده رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: در همایش آتش نشان کوچولو، ۳۰۰ دانش آموز پیش دبستانی در تالار آزادی گرد هم آمدند و مربیان سازمان آتش نشانی با اجرای سرود‌های کودکانه، برگزاری نمایش و مسابقه، پیشگیری از حوادث و سوانح را به آنان آموزش دادند.

وی اضافه کرد: در این برنامه شماره‌های تماس اورژانس و آتش نشانی به آن‌ها آموزش داده شد و توصیه‌های ایمنی در مورد استفاده از مواد منفجره و خطر آفرین به کودکان گوشزد شد.

فرخ زاده ادامه داد: همایش آتش نشان کوچولو با هدف افزایش توان و قابلیت کودک در حفظ سلامت خود در برابر حوادث و سوانح و حمایت از آموزش و فرهنگ ایمنی برگزار شد.

وی تصریح کرد: سازمان آتش نشانی شیراز با ارائه آموزش‌های ایمنی در مقاطع مختلف تحصیلی بویژه مهد کودک و دبستان‌های سطح شهر تلاش می‌کند رفتار ایمنی و نحوه برخورد با شرایط حادثه بویژه در چهارشنبه پایان سال را به کودکان بیاموزد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: در این همایش دانش آموزان با یکدیگر هم پیمان شدند چهارشنبه آخر سال از خریدن مواد محترقه و آتش زا خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

همایش آتش نشان کوچولو در شیراز

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.