رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ۱۶۰ تخت بیمارستانی در مرکز ترومای این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امروز در بازدید از مرکز ترومای اردبیل اظهار کرد: پروژه مرکز تروما در مجاورت بیمارستان امام اردبیل از سال ۸۶ آغاز شده و پیش از این عملیات اجرایی توسط راه و شهرسازی انجام می‌شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان تکمیل این پروژه را برعهده گرفته و در وضعیت فعلی این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: کل اعتبار موردنیاز برای تکمیل این مجموعه ۱۸ میلیارد تومان است که در صورت پرداخت کامل تا تابستان سال آینده تجهیز بیمارستان به اتمام رسیده و در پاییز ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

اخوان اکبری بخشی از تأخیر در روند اجرای این پروژه را عدم تأمین مالی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این به‌روزرسانی نقشه بیمارستان مورد تأکید بود و باید استانداردهای روز اعمال می‌شد که به همین دلیل نقشه‌های احداث تغییر یافت.

وی اظهار داشت: در این مرکز خدمات اورژانس و غیر اورژانس ارائه خواهد شد و با وجود اینکه ۱۲۰ تخت پیش‌بینی‌شده با صرفه‌جویی در فضاها و استفاده بهینه تا ۱۶۰ تخت ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات اورژانسی و غیراورژانسی در مرکز ترومای اردبیل

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار