بیش از ۲۸ پروژه عمرانی و خدماتی امروزبا حضور فرماندار سراوان، بخشدار بم پشت و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در مناطق روستایی این بخش در جنوب شرق سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نارویی فرماندار سراوان اظهار داشت:بیش از ۲۸ پروژه عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی این بخش  افتتاح شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل ساخت گلخانه، پرو‍ژه‌های اجرا شده توسط دهیاری ها، ساخت سه کیلومتر راه روستایی، برق رسانی، اصلاح شبکه برق و افتتاح مدرسه ۲ کلاسه در روستای گزن بالا بخش بم پشت است.

درویش نارویی گفت: کلنگ زنی پروژه‌های دهیاری ها، مدرسه خیری در روستای شماهی و کلنگ زنی کوهستان پارک و مجموعه بازی در شهر سیرکان از دیگر برنامه‌های پنجمین روز دهه مبارکه فجر در شهرستان سراوان بود.

وی افزود: برای اجرا و کلنگ زنی این طرح‌ها ۳۷ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال هزینه شده است.

بخشدار بم پشت نیز  اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران در مجموع ۴۴ پروژه و طرح تا پایان دهه مبارک فجر در این بخش افتتاح خواهد شد.

تیمور کریم زایی افزود: این پروژ‌ها با رویکرد توسعه روستایی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته انجام شده است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه جهاد کشاورزی، برق روستایی، ساخت مدرسه، راه سازی، بهداشت و درمان و طرح‌های شهری و روستایی است.

بخشدار بم پشت اظهار داشت: اعتبار طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده در این بخش تا پایان دهه مبارک فجر ۵۲ میلیارد ریال است.

 شهرستان سراوان دارای سه بخش مرکزی، جالق و بم پشت است که بخش بم پشت آن با سه دهستان، ۱۴۰ آبادی کوچک و بزرگ، ۵۱ دهیاری و ۹۴ روستا تا مرکز شهر سراوان ۱۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و خدماتی در بخش بم پشت سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار