مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی است که لبنان و شیعیان لبنان از حالت انزوا و تحت‌فشار بودن بیرون آمده و مهم‌ترین کانال ارتباط نظام جمهوری اسلامی با جهان عرب است.

خارج شدندن شیعیان لبنان به برکت انقلاب اسلامی از حالت انزوا و تحت‌فشاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به روایت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: در هر دوره‌ای باید مردان خالصی باشند که غبار را از چهره دین بزدایند، امام راحل نیز یکی از مصادیق بارز بندگان خالص خدا است که در هر عصر و دوران غبار از چهره دین می‌زداید و این امام عزیز از گران‌بهاترین ثروت ملی ایران است.

وی با اشاره به تاریخ اسلام بعد از معصومین، عصر غیبت را به دو دوره هزارساله و ۴۰ ساله بعد از انقلاب اسلامی تقسیم کرده و نقش علما شیعه را تا دور قبل از انقلاب؛ تبیین اسلام ناب بر اساس قرآن و سنت، مبارزه با ظلم، پاسخگویی به افکار انحرافی، پاسداری از کیان اسلام، مسلمین، دین و تلاش برای ایجاد زمینه حاکمیت دینی دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به دوره دوم یعنی از انقلاب اسلامی تاکنون عنوان کرد: نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب با دستاورد‌های بسیار ارزشمند ازجمله حاکمیت، گفتمان دینی و تغییر ماهیت حکومت ضد دینی به حکومت دینی با محوریت ولایت‌فقیه، تغیر در ساختار، سازمان و نظام قانون‌گذاری غیردینی به سیستم اسلامی، تبدیل شیعه تحقیرشده منزوی به شیعه پرچم‌دار اسلام ناب محمدی و تبدیل دوقطبی نظام سرمایه‌گذاری و نظام سوسیالیستی به دوقطبی اسلام و نظام و سلطه بوده است.

وی با اشاره به اینکه سه عامل اساسی که سبب پیروزی انقلاب شد و برای پیش برد انقلاب نیازمند همین عامل‌ها هستیم بیان کرد: ازجمله عوامل رهبری انقلاب برای دعوت به‌حق و مردم همیشه درصحنه هستند که در برابر ناملایمات تسلیم نشوند و رمز موفقیت این مردم توکل به خدا است.

جلیلیان تصریح کرد: در شرایطی هستیم که نیاز داریم به فرموده رهبر همه سعی کنند شخصیت امام را با همان ابعاد عظیم به‌درستی بشناسند.

وی بابیان اینکه عواملی که سبب پیروزی شده برای بقای انقلاب لازم است خاطرنشان کرد: انقلاب بدون امام شناخته‌شده نیست و امام شناسنامه انقلاب است، می‌خواهیم این انقلاب بااین‌همه برکات راه خود را ادامه دهد و به همین خاطر باید امام راحل را به‌خوبی بشناسیم و با بصیرت راه امام (ره) را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تفکر پرچم سرخ حسینی، سبز مهدوی و ولایت‌فقیه است که سبب مقاومت‌های مختلف شیعه شده و در دنیا می‌بینیم حتی گرایش به اسلام با محوریت شیعه بیشتر شده است.

وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی است که لبنان و شیعیان لبنان از حالت انزوا و تحت‌فشار بودن بیرون آمده و مهم‌ترین کانال ارتباط نظام جمهوری اسلامی با جهان عرب است و شیعیان حزب‌الله نقش تعیین‌کننده در بحث اسرائیل رادارند و در آینده سرنوشت مردم فلسطین در همین‌جا تعیین می‌شد.

جلیلیان افزود: شرایط کنونی تنها راه رشد، ترقی و پیشبرد نظام اسلامی بااین‌همه آثار و برکات است که این امر درگرو حرکت در مسیر ترسیم‌شده توسط امام راحل است.

انتهای پیام/م

شیعیان لبنان به برکت انقلاب اسلامی از حالت انزوا و تحت‌فشار خارج شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.