به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز دوشنبه در آیینی با حضور مسئولان شهرستان، مرکز شنوایی سنجی خدمات جامع سلامت عسلویه به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز شنوایی سنجی خدمات جامع سلامت عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،در این آیین سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: به لحاظ اهمیت تشخیص زودرس مشکلات شنوائی نوزادان و اقدام به درمان اوتیسم، بطور معمول شنوائی سنج در بیمارستان و کنار زایشگاه و بخش زنان مستقر می شود اما به علت کمبود فضای فیزیکی بیمارستان این امکان میسر نشد.

جاسم زارعی افزود: با وجود کمبود فضای فیزیکی در مرکز خدمات جامع سلامت و شبکه بهداشت و درمان، بدلیل اهمیت موضوع قسمتی از فضای مرکز به این امر اختصاص یافت که با همکاری بهزیستی شهرستان دستگاه مورد نظر با هزینه ای 300میلیون ریال خریداری و پس از تجهیز راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه خدمات شنوائی سنجی همه روزه در شیفت صبح در این مرکز ارائه می شود، گفت: علاوه بر نوزادان افرادی که از مشکلات شنوائی رنج می برند و دارای علائم اولیه شنوایی هستند، باید برای انجام تست های لازم می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

مرکز شنوایی سنجی خدمات جامع سلامت عسلویه افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.