نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: با خاطیان و متخلفان فضای مجازی برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس، احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: تبلیغات دارو و محصولات بهداشتی در حالی همچنان در فضای مجازی صورت می‌گیرد که نمایندگان مجلس در اردیبهشت‌ماه سال جاری طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به‌سلامت در رسانه‌های ارتباط‌جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی را به تصویب رساندند.

وی با اشاره به اینکه با خاطیان و متخلفان فضای مجازی برابر قانون برخورد خواهد شد افزود: فروش دارو و محصولات بهداشتی در فضای مجازی خلاف قانون است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس تصریح کرد: افرادی که به ارائه دارو و اقلام بهداشتی از طریق فضای مجازی به حبس یا جزای نقدی درجه شش و محرومیت از فعالیت شغلی و اجتماعی مرتبط برای دو تا پنج سال محکوم می‌شوند ضمن اینکه اگر به مصرف‌کنندگان خسارتی وارد شود علاوه بر جبران آن باید معادل دو تا پنج برابر خسارت وارده به‌عنوان جزای نقدی به مجازات مذکور اضافه شود.

احمد همتی گفت: بی‌تردید تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان دارو و محصولات بهداشتی باید در چارچوب اساسنامه و پروتکلی که وزارت بهداشت تعیین کرده به تبلیغات و عرضه محصولات خود بپردازند.

انتهای پیام / ق

تبلیغ فروش دارو و محصولات بهداشتی در فضای مجازی خلاف قانون است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار