مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در ایام دهه فجر 510 جلد سند مالکیت روستایی در روستاها و 47 جلد سند مالکیت شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برای تهیه و صدور این سندها یک هزار و 490 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، گفت: تاکنون 205 هزار و 169 جلد سند روستایی و 21 هزار و 846 سند شهری در شهرهای زیر 25 سال استان صادر شده است.

وی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 19 طرح هادی و آسفالت معابر روستایی استان از محل قیر رایگان با صرف بیش از 78 هزار میلیارد و 585 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

باباپور افزود: در این ایام عملیات اجرایی 18 طرح هادی نیز با اعتبار بیش از 32 میلیارد و 543 میلیون ریال آغاز می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی هم چنین گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر 8 هزار و 600 واحد مسکن روستایی در استان به بهره برداری می رسد.

باباپور با بیان اینکه تعدادی از این واحدها به بهره برداری رسیده است، افزود: این تعداد واحد با اعتبار 4 هزار و 800 میلیارد ریال در سطح استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: این تعداد واحد از سال 95 در همه روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اجرا شده است.

از مجموع حدود سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت استان آذربایجان شرقی حدود یک میلیون و 170 هزار نفر آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

هم اکنون در بیش از 713 روستای استان اجرای طرح هادی اجرا شده و تمامی یک هزار و 950 روستای بالای 20 خانوار از نعمت تهیه و مطالعه طرح هادی برخوردار شده است.

 

انتهای پیام/ش

بهره برداری 8 هزار و 600 واحد مسکن روستایی در استان آذربایجان شرقی

برچسب ها: مسکن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.