در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی ۵ طرح صنعتی در ناحیه صنعتی سپیدان ۳ آغاز شد.

آغاز ساخت ۵ طرح صنعتی در سپیدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این ۵ طرح با سرمایه گذاری افزون بر ۳۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مدت دو سال اجرا می‌شود.

وی از مهم ترین این طرح‌ها را مجموعه صنعتی کنستانتره میوه با ظرفیت فراوری ۲۰ هزارتن و اشتغال ۱۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار کرد: اجرای این طرح که با سرمایه افزون بر ۲۸۱ میلیارد ریال انجام می‌شود، با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی این شهرستان در تولید میوه به ویژه سیب، باعث ایجاد ارزش افزوده بالا می‌شود.

فتوحی ادامه داد: واحد تولید دیوارپوش به ظرفیت یک هزارتن با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال، واحد سبد سازی با ظرفیت سالانه یک هزارتن و سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریال، واحد تولید قطعات پلیمری با ظرفیت تولید سالانه یک هزارتن و سرمایه گذاری ۸.۵ میلیارد ریال و واحد تولید آبگرمکن خورشیدی باظرفیت سالانه ۳۵۰ دستگاه و سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۵۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی سپیدان ۳ ، تصریح کرد: اختصاص این مشوق‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در دستورکار قرارگرفته و رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.

شهرک صنعتی سپیدان ۳ با ۵۰۰ هکتار مساحت در منطقه بنگستان بخش مرکزی واقع شده است.
انتهای پیام/ر

احداث ساخت ۵ طرح صنعتی در شهرستان سپیدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار