رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: طی ده ماهه امسال حوادث شبکه آبرسانی در رفسنجان ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین چرخ انداز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: طی ده ماهه امسال هزار و 15 فقره حوادث شبکه آبرسانی شامل ۳۱۰ فقره حوادث اصلی شبکه و ۷۰۵ فقره حوادث فرعی شبکه در بهرمان ، رفسنجان، سرچشمه ، صفائیه و کشکوئیه رفع شد که درمقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، ۳۰ درصد کاهش یافته است.


وی افزود: همچنین طی این مدت 4 هزار و 396 فقره حوادث انشعابات در شهرهای ذکر شده توسط واحد اتفاقات رفع شد.


محمد مهدی احسانی، رئیس اتفاقات آبفا شهرستان کرمان گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به همشهریان و همچنین تقویت فشار شبکه، شیر فلکه ۱۵۰ در ماهان تعویض و شیر فلکه ۱۰۰  واقع در خیابان شهید ایرانمنش شهر کرمان تعمیر شد.


وی با اشاره به اینکه این اقدام همچنین در راستای مدیریت شبکه انجام شده ،‌ افزود : تعویض این شیر فلکه ها ، علاوه بر کاهش بالای ساعات رفع اتفاقات در سطح شهر و همچنین کاهش هدر رفت آب باعث تقویت مدیریت شبکه شهری و تسهیل در امر آبرسانی می شود و امکان بهره مندی اکثر مشترکین این منطقه را از فشار مطلوب در شبکه را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ی

تعویض کنتور های خراب در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.