مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ازکسب رتبه دوم کشوری دانش آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی جایگاه کردستان در سال ۹۶ خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از موفقیت دانش آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد .
وی با اشاره به کارنامه حضور دانش آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 93-94 گفت: در مرحله کشوری جشنواره، دانش آموزان کردستانی با کسب ۶ رتبه سوم در جایگاه سوم کشوری قرار گرفتند .
قربانی در ادامه به حضور دانش آموزان استان و عناوین کسب شده در جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پرداخت و گفت: در این جشنواره نیز  دانش آموزان استان صاحب ۸ رتبه سوم کشوری شده و مجددا در جایگاه سوم کشوری ایستادند .
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان سپس به حضور موفق دانش آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اشاره کرد و گفت: دانش آموزان استان با درخشش در این مسابقات ۱۳ رتبه برتر کشوری شامل ۳ رتبه اول ، ۹ رتبه دوم و یک رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند .
قربانی افزود: استان کردستان در جشنواره نوجوان خوارزمی سال ۹۶ جایگاه دوم کشوری را کسب و نسبت به سال تحصیلی گذشته یک پله صعود کرد .
وی با تشکر از اهتمام کلیه مدیران، معلمان و فرهنگیان این موفقیت ها را مرهون تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران دانست ‌و ابراز امیدواری کرد دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری با درخشش در این مسابقات به رتبه اول کشوری مسابقات دست یابند.
انتهای پیام/م

درخشش دانش آموزان کردستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.