مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از پوشش 90 درصدی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول استان در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در نشست آموزشی تخصصی ناظرین محورهای شش گانه جشنواره نوجوان خوارزمی که در سالن آمفی تئاتر دبیرستان امام شافعی سنندج برگزار شد، گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی در دوره اول متوسطه، محوری‌ترین و کیفیت بخش‌ترین نماد و نمود این دوره است.

وی افزود: این جشنواره در نهادینه سازی یکی از محور‌های ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین بویژه در ساحت اقتصادی و حرفه‌ای موثر است.

قربانی ارتقای سطح زندگی افراد را یکی از اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی عنوان کرد و گفت:  اگر این آموخته‌ها عملیاتی و کاربردی شود به بهتر شدن زندگی افراد کمک خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه یادگیری‌ها در بسیاری از دروس خیلی پایدار نیست، تصریح کرد، جشنواره نوجوان خوارزمی علم را ماندنی و اثر بخش می‌کند  و از این حیث قابل اهمیت است.

قربانی از پوشش 90 درصدی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول استان در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و گفت: برای ایجاد یادگیری عمیق و پایدار باید همه دانش‌آموزان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره درگیر شده و در این جشنواره شرکت کنند. 

وی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی، پایدارترین و ارزشمندترین اقدام پژوهشی در دوره متوسطه اول است؛ اظهار داشت: این جشنواره اقدام پژوهشی در عمل برای دانش‌آموزان است که فرد را درگیر می‌کند و موجب یادگیری پایدار و افزایش کیفیت یادگیری می‌شود.

انتهای پیام/ د م

جشنواره نوجوان خوارزمی علم را ماندنی و اثر بخش می‌کند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.