معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: ۱۰۶ طرح گلخانه‌ای مددجویان کمیته امداد به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح طرح‌های اشتغال و خودکفایی است، گفت: ۱۰۶ طرح گلخانه‌ای مددجویان کمیته امداد به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.


وی بابیان اینکه برای اجرای هر طرح گلخانه‌ای بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت‌شده است، افزود: با افتتاح این تعداد طرح گلخانه‌ای برای ۳۵۰ نفر از مددجویان و افراد جویای کار اشتغال‌زایی خواهد شد.


خواجه در ادامه از افتتاح طرح پنل های خورشیدی در استان کرمان در ایام دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: از ۲۲۰ مورد طرح پنل های خورشیدی در فاز نخست که ۷۱ مورد آن در هفته دولت افتتاح و وارد مدار شد، ۴۳ مورد آن نیز در ایام دهه فجر افتتاح و وارد مدار تولید می‌شود که برای اجرای هرکدام از این طرح‌های نیروگاهی خورشیدی مبلغ ۲۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال توسط این نهاد پرداخت‌شده است.


وی ادامه داد: ۱۰۶ طرح نیروگاه خورشیدی باقی‌مانده از ۲۲۰ طرح نیروگاهی در فاز نخست نیز به زودی افتتاح و وارد مدار تولید می‌شوند.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان در ادامه از آغاز عملیات ۷۰۰ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی به‌زودی در شش شهرستان این استان خبر داد و بیان کرد: این نیروگاه‌های خورشیدی در شهرستان‌های کهنوج، جیرفت، عنبرآباد، ارزوئیه، بردسیر و سیرجان اجرا می‌شوند.
انتهای پیام/ی

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.