مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع دو تصادف بامداد امروز و حبس سرنشینان خودرو‌ها در بین آهن پاره‌ها در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی عسکری، مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت یک و 7 دقیقه بامداد امروز شانزدهم بهمن‌ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو سواری تیبا و ام وی ام بود، آگاه شدیم.


وی محل حادثه را بزرگراه امام خمینی(ره) چهارراه الله آباد اعلام کرد و افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله یک دستگاه خودرو امداد و نجات و یک دستگاه خودرو اطفاء حریق این سازمان از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام و دو نفر مصدوم که در ماشین حبس شده بودند را نجات دادند.


مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با بیان این مطلب که از حریق احتمالی خودرو جلوگیری به عمل آمد ادامه داد: تیم امداد و نجات این سازمان سریعا سرنشینان خودروی تیبا را که به شدت مصدوم شده بودند از بین آهن پارها خودرو خارج کردند.


وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو در ساعت 5 و 8 دقیقه خبر داد و عنوان کرد: خودرو جیلی در خیابان ابوذر جنوبی واژگون شده بود که بلافاصله یک دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی جهت انجام اقدامات پیشگیری از حریق احتمالی به محل حادثه اعزام شدند و سرنشین خودرو که به شدت مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/ی

حوادث رانندگی در کرمان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.