در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر تیم‌ فوتبال ذوب آهن مقابل استقلال به برتری ۲ بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ،تیم های ذوب آهن و استقلال درآخرین دیدار از هفته بیست و دوم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعات ۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک ذوب آهن به پایان رسید.

وریا غفوری در دقیقه۳۱  برای استقلال و کی روش در دقیقه۶۱  در ضربه پنالتی و محمدرضا حسینی در دقیقه۹۱ این بازی برای ذوب آهن گل زدند.

نیمه اول این بازی با حملات زیاد دو تیم همراه بود که بارها دروازه ها تهدید شد. در این بین سهم استقلال بیشتر از میزبان بود و چند موقعیت خوب را وریا غفوری ایجاد کردکه همین بازیکن در دقیقه ۳۱ موفق شد یکی از موقعیت هایش را به گل برتری تبدیل کند. 

با شروع نیمه دوم بازهم دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که سهم ذوب آهن بسیار بیشتر از حریف بود و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفت و بالاخره در دقیقه ۶۱ کی روش از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. 

درحالی که دو تیم آماده تقسیم امتیازات بودند، محمدرضا حسینی در دقیقه ۹۱ گل دوم ذوب آهن را به ثمر رساند. 

استقلال که در هفته دهم نیم فصل اول برابر پرسپولیس شکست خورده بود، پس از دوازده هفته دومین شکست با وینفرد شفر را پذیرفت. آبی پوشان با این شکست ۳۲ امتیازی ماند و در رده ششم جدول جای گرفت. ذوب آهن اصفهان نیز با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و در رده دوم جای فولاد را گرفت. 

 

انتهای پیام/م

 

دیدارتیمهای ذوب آهن اصفهان و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.