بر اساس شایعات و تصاویر فاش شده، شرکت هواوی قصد دارد گوشی نسل جدید خود یعنی Huawei P20 را با دوربین تریپل یا سه‌گانه عرضه کند.

گوشی Huawei P20 ؛ گوشی هوشمند مجهز به سه لنز دوربین + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش اعلام شد که شرکت هواوی قصد دارد نسل جدید سری P گوشی‌های خود را در تاریخ 27 مارس ( 7 فروردین 1397 ) عرضه کند و خبری از عرضه این گوشی در جشنواره جهانی MWC 2018 نخواهد بود.

موضوع جدیدی که مطرح شده، این است که شرکت هواوی هنوز برای نام نسل جدید سری P تصمیمی نگرفته است، از همین رو ممکن است این گوشی P11 و یا P20 نام بگیرد.

همچنین شایعه شده است که یکی از مدل های جدیدی که هواوی قرار است در سال 2018 عرضه کند احتمالا اولین گوشی مجهز به سه لنز به عنوان دوربین اصلی است و تجربه جدیدی در صنعت ساخت گوشی هوشمند به عنوان دوربین " تریپل " در جایگزینی دوربین دوال خواهد بود.

بر اساس تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده است، سه دوربین اصلی در گوشه بالا سمت چپ گوشی و به صورت عمودی قرار گرفته است. همچنین پایین این سه دوربین یک فلش LED دوال یا دوگانه نیز قرار گرفته است.

در ادامه تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند P20 با دوربین سه گانه را مشاهده می‌کنید :

گوشی Huawei P20 ؛ گوشی هوشمند مجهز به سه لنز دوربین + تصاویر

گوشی Huawei P20 ؛ گوشی هوشمند مجهز به سه لنز دوربین + تصاویر

گوشی Huawei P20 ؛ گوشی هوشمند مجهز به سه لنز دوربین + تصاویر

انتهای پیام/

گوشی Huawei P20؛ گوشی هوشمند مجهز به سه لنز دوربین + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
setorg
۰۹:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
چندمدت دیگه عرضه میشه توی بازار ایران؟
آخرین اخبار