به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه چهره مردم بردخون، در بردخون برگزار شد.

نمایشگاه چهره مردم بردخون افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بخشدار بردخون صبح یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه چهره مردم بردخون اظهار داشت: هنر برخاسته از افکار نو و بکر است که انسان‌های خلاق آن را برای آگاهی دیگران بیان می کنند و با خلق اثری ماندگار در راستای اعتلای فرهنگ گام برمی دارند.

علی اخلاقی افزود: هنرمندان با الهام از اندیشه های پاک مردم در کمترین زمان بیشترین تأثیر را بر دیگران دارند و راهی را می روند که مردم از آن مسیر اطلاع ندارند و این ظرافت هنر و هنرمند است.

وی بر حمایت از هنرمندان بخش بردخون تأکید کرد و اضافه کرد: الحمدالله هنرمندان زیادی در رشته‌های مختلف در این منطقه فعالیت می کنند که نیازمند همکاری و پشتیبانی هستند و امیدواریم مسئولان و مردم به هنرمندان توجه بیشتری داشته باشند.

مسئول برپایی نمایشگاه نیز گفت: تعداد ۶۰ تابلو نقاشی از چهره مردم بردخون در مدت ۲ماه آماده شده که همه آنها با هزینه شخصی تهیه شده است.

میلاد مهدویان با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه توجه به هنر نقاشی و پایداری فرهنگ و هنراست، افزود: این نمایشگاه تا پایان دهه فجر در شهر بردخون ادامه دارد.

انتهای پیام/م

افتتاح نمایشگاه چهره مردم بردخون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.