شهردار خارگ گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمران شهری در جزیره خارگ از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

مبلمان شهری خارگ بهبود می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید صفایی اظهار کرد: با هدف نظارت دقیق بر انجام پروژه‌های عمران شهری شهرداری، بازدیدی از سوی مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر صورت گرفت تا در مورد آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی انجام پروژه‌های عمران شهری خارگ بررسی‌ها لازم به صورت میدانی صورت گیرد.
 
وی افزود: از پروژه‌های زیرسازی کوچه شهید دشت‌پور، پیرامون ساختمان شهرداری، آماده سازی میدان امام برای اجرای آبنما و دیگر پروژه‌ها بازدید شد و موارد لازم به پیمانکاران و مهندسین ناظر پروژه تذکر داده شد.

شهردار خارگ تصریح کرد: در این مدت با مدیریت و تنظیم بودجه و پایبندی به اصل کاهش هزینه‌ها به‌واسطه بدهی سنگین قبلی شهرداری، اقدام به پایان بخشیدن به پروژه کانال دفع آب‌های سطحی بوستان معلم کرده و این پروژه با زیرسازی انجام گرفته به زودی روکش آسفالت شده و بارترافیکی این مسیر به حالت اولیه برمی‌گردد.

وی افزود: با اعمال تعمیرات اساسی کارخانه و ماشین آلات وابسته، آسفالت شهرداری را جان دوباره بخشیدیم و از قبِل آن با رویکردی جهادی در مدت زمان کم، اینک شاهد روکشی و آسفالت معابر شهر هستیم که یکی از اصلی ترین وظایف ما در خدمت رسانی به مردم است.

صفایی خاطرنشان کرد: پروژه احداث آبنمای میدان امام خمینی (ره) نیز از دیگر پروژه های عمرانی زیباسازی مجموعه است که با برنامه ریزی کوتاه مدت سعی شده رنگ و بوی جدیدی به چهره شهر خارگ ببخشد.

شهردار خارگ افزود: برنامه های خوبی در خصوص رشد مبلمان شهری داریم که سرآغاز آن اجرای پیاده رو با متریال جدید (بتن دکوراتیو) بود و امید است با محقق شدن بودجه های تخصیص یافته و حمایت و تعامل دستگاه‌های ذیربط، آینده‌ای پرامید برای خارگ مقاوم شاهد باشیم.
 
صفایی، حمایت‌های اعضای شورای شهر را دلگرمی برای خود و کارکنان مجموعه شهرداری دانست و افزود: اینکه که عملکرد ما این طور ریزبینانه از سوی نمایندگان مردم رصد می شود ما را بر این وا می دارد که با عزمی راسخ و قدمی استوارتر کارنامه‌ای موفق برجای نهاده و مردم را خشنود نگه داریم.

انتهای پیام/پ

تسریع در اجرای پروژه‌ها

برچسب ها: شورای شهر ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.