فرماندار مشگین شهر گفت: سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل برای ساماندهی و بهسازی آثار تاریخی شهرستان مشگین شهرباید اهتمام جدی داشته باشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،میرعلی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر یکی از مناطق گردشگر پذیر استان اردبیل است عنوان کرد: برای ساماندهی  و بازسازی هریک از این آثار تاریخی در چند سال اخیر چهار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و ضروری است سازمان میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان برای ساماندهی این آثار اهتمام جدی داشته باشد.

وی افزود: کهنه قلعه و شهر یری از جمله آثار تاریخی و باستانی این شهرستان است که متاسفانه در ساماندهی آنها اقدام موثری صورت نگرفته است .

فرماندار مشگین شهر رونق گردشگری در مشگین شهر را یادآور شد و افزود: در سال های اخیر گردشگری در این شهرستان باراه اندازی پل معلق و زیب لاین بخصوص سرمایه گذاری در 25 طرح آبدرمانی رونق چشمگیری داشته است.
رحیمی زاد گفت:بیش از 15 سرمایه گذار هم برای اجرای طرح های گردشگری اعلام آمادگی کردند که در صورت تحقق آنها شاهد تحول بزرگی در بخش گردشگری مشگین شهر خواهیم بود .
وی درباره راه اندازی تله سیژ در دامنه های سبلان افزود: طرح تله سیژ با مشارکت بخش خصوصی در آبدرمانی شابیل با هدف رونق گردشگری و کوهنوردی در دامنه سبلان راه اندازی می شود .
فرماندار مشگین شهر با اشاره به جذب گردشگری در دامنه های سبلان افزود: صعود کوهنوردان به دامنه سبلان را از طرف آبدرمانی موئیل و شیروان درسی را هم پیگیری می کنیم تا انتقال گردشگران با استفاده از خودروها به حداقل برسد .
انتهای پیام/ح

رونق گردشگری در مشگین شهر با راه اندازی پل معلق و زیپ لاین

برچسب ها: فرمانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.