رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، از بهره‌برداری 18 طرح بهداشت و درمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا نجفی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با توجه به این که اندیمشک در حوزه تردد ریلی و جاده‌ای است و همچنین کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین در این شهرستان، به صورت گسترده ای حضور دارند لازم است که در حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه ای به تامین نیازهای شهروندان در حوزه بهداشت وجود داشته باشد.


وی افزود: ام آر ای بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک، واحد درمانی کوی لور، درمانگاه تخصصی امام جعفر صادق(ع) و اورژانس بیمارستان امام علی(ع) از جمله این طرح‌ها هستند.

نجفی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در نیمه ابتدایی سال 1397 برخی از طرح‌های شاخص شهرستان اندیمشک در حوزه بهداشت و درمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، عنوان داشت: با توجه به تجهیز فضاهای بهداشتی و درمانی شهرستان به آخرین استانداردهای روز کشور، امید است گامی بلند در راستای رضایت شهروندان و رفع نیازهای آنان در حوزه بهداشت و درمان برداشته شود.


نجفی ادامه داد: در آزادراه اندیمشک -پل زال نیز کمبود خدمات بهداشتی و درمانی وجود دارد که برای احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی در این مسیر مهم جاده‌ای پیگیری‌های گسترده‌ای انجام شده و به‌زودی مشکل برطرف می گردد.


انتهای پیام/و


تجهیز آزادراه اندیمشک -پل زال به خدمات درمانی و بهداشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.