شهردار مشهد گفت: جهت ساماندهی ترافیک جاده منتهی به آرامستان بهشت رضا (ع) ، خط "بی. آر. تی " برای روز‌های جمعه و پیک اختصاص داده شود.

اختصاص خط بی. آر. تی برای بهشت رضا (ع) به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور بر مزار شهدا‌ی آرامستان بهشت رضا (ع) و اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

تقی‌زاده خامسی گفت: باید وضعیت ظاهری آرامستان بهشت رضا (ع) بهسازی شود و تابلو‌های شهدا و سایر تابلو‌های رنگ و رو رفته نصب شده در این آرامستان در تعامل با نهاد‌های زیربط باید مورد بهسازی قرار گیرد، چون وضعیت موجود زیبنده شهدای گرانقدر نیست.

وی افزود: ترافیک مسیر منتهی به آرامستان بهشت رضا (ع) مخصوصا در روز‌های تعطیل یکی از معضلاتی است که می‌توان آن را با اختصاص یک خط بی. آر. تی در روز‌های جمعه و تعطیل ساماندهی کرد تا مردم برای مراجعه به بهشت رضا (ع) مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی نباشند.

شهردار مشهد گفت: با اختصاص خط اتوبوس در این مسیر، از حجم ترافیک به صورت محسوسی کاسته خواهد شد و می‌توان برای تکمیل این طرح، تعدادی ماشین برقی برای جابجایی مردم در داخل آرامستان در نظر گرفت تا چرخه استفاده از حمل و نقل عمومی در این آرامستان تکمیل شود.


انتهای پیام// ف.م
 
 

 


اختصاص خط بی. آر. تی برای بهشت رضا (ع) ضروری است

برچسب ها: اتوبوسرانی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.