هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ نمادین گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه و بخشدار دلوار و جمعی از مسئولان، در مدرسه دبیرستان حضرت معصومه(س) شهر دلوار به صدا درآمد.

گلبانگ انقلاب اسلامی در دلواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین زارعی ریاست آموزش و پرورش دلوار در این آیین اظهار داشت: برای شکوه و اقتدار ایران خون های زیادی داده شده که برای جبران این زحمات باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و در برابر اتفاقات هوشیار باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با اتکای به قدرت لایزال الهی، وحدت و همدلی ملت و وجود رهبری شجاع و آگاه در مقابل رژیم طاغوت شکل گرفت و به پیروزی رسید.

زارعی اظهار کرد: امام خمینی(ره) از همان اوایل بر روی موضوع ما می توانیم تاکید داشتند و با تکیه بر روی این شعار اساسی، حس اعتماد به نفس و خودباوری در میان مردم به عنوان یک دستاورد بزرگ انقلاب بارور شد.

این مسئول گفت: این انقلاب محصول تلاش های دیرین مردم ایران است که با همت و ایثار مردم به ثمر نشست و به ما رسیده است.

وی با بیان اینکه  برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد، افزود: امروز همه وظیفه داریم این دستاورد بزرگ انقلاب را حفظ و در میان نسل جوان جامعه نهادینه کنیم.

رئیس آموزش و پرورش دلوار تاکید کرد: اگر این اعتماد به نفس و خودباوری در میان دانش آموزان و نسل آینده ساز جامعه نهادینه شود کشور همچنان در اوج عزت و اقتدار باقی خواهد ماند و روز بروز بر پیشرفت های آن افزوده می شود.

در ادامه این آیین، زنگ گلبانگ انقلاب توسط امام جمعه دلوار ،بخشدار ، شهردار و رئیس آموزش و پرورش دلوار در این مدرسه دخترانه نواخته شد.

انتهای پیام/م

برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.