فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 8 باند و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در عملیات 5 روزه ماموران این فرماندهی در استان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  سردار مهدی معصوم‌بیگی امروز در تشریح گزارش عملکرد قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا از سلسله‌طرح‌های این  قرارگاه ، طرح ذوالفقار 7 طراحی شد که 100 تیم عملیاتی با تمرکز بر ایستگاه‌های بازرسی و ورودی استان به ویژه مبادی جنوبی و شرقی این عملیات را انجام دادند.

وی کشف کالاهای قاچاق به ارزش افزون بر 100 میلیارد ریال و تشکیل بیش از 50 پرونده در این راستا که 21 پرونده ارزش بیش از 100 میلیون تومانی دارد و دستگیری 70 نفر قاچاقچی و توقیف بیش از 50 خودروی قاچاق را از دستاوردهای بسیار خوب این طرح در مدت زمان 5 روز برشمرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که طرح ذوالفقار 7 در موضوع خودش منحصر به فرد است، گفت: به لحاظ نیروهای به کار گرفته و دستاوردهای حاصله، این طرح نمونه است و همزمان با این طرح، ذوالفقار 8 نیز در استان اصفهان عملیاتی شد که تمرکز آن بر کانون‌های جرم مواد مخدر بود.

وی با بیان این که این طرح نیز 5 روز طول کشیده است، تصریح کرد: بیش از 300 نفر قاچاقچی، توزیع کننده خرد و معتاد شناسایی و دستگیر شدند و 8 باند قاچاق نیز منهدم شد که 20 دستگاه که وظیفه حمل و نقل مواد را بر عهده داشتند، توقیف شد و در کنار این طرح، برخورد با اوباش نیز در دستور کار قرار داشت و تعدادی سلاح سرد و گرم نیز کشف شد.

معصوم‌بیگی ادامه داد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر که 8 باند منهدم شدند،  افزون بر یک تن مواد مخدر کشف شده است، درگیری در حوزه قاچاق کالا نداشتیم اما در حوزه برخورد با اوباش و هم چنین پاک‌سازی مناطق آلوده به جرم، درگیری‌های جزئی داشتیم که با عنایت به اشراف اطلاعاتی بسیار خوب پلیس، مشکلی در این زمینه ایجاد نشد.

وی در پایان تأکید کرد: تعزیرات حکومتی و مجموعه قضایی نیز همکاری و همیاری خوب با پلیس داشته‌اند و مردم اطمینان داشته باشند که چشمان بیداری وجود دارد تا از امنیت و آرامش آن‌ها، حمایت و محافظت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.