مصاف دو تیم قمی و بوشهری

تیم فوتبال صبای قم در دیداری از لیگ دسته اول فوتبال، امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم با ایران جوان بوشهر روبرو می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز شنبه ۱۴ بهمن برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم، تیم فوتبال صبای قم برای نخستین بار در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه یادگار امام در یک بازی رسمی، میزبان می‌شود.

هر ۲ تیم در زمره تیم‌های انتهای جدول هستند که برای بقا در لیگ دسته اول تلاش می‌کنند اما شرایط هر دو تیم و به ویژه صبای قم بحرانی است و این تیم باید هر چه سریع‌تر با کسب امتیازات لازم خود را از انتهای جدول برهاند در حالی که رتبه فعلی صبا در جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول، هفدهم است.

صبا که امسال با بحران مالی و مدیریتی شدیدی دست به گریبان گیر بوده و در رخدادی کم سابقه هر چند هفته یک بار دست به تغییر مربی زده اکنون با بازیکنان بومی و با کادری متشکل از بازیکنان قمی که البته از آن‌ها حمایتی هم صورت نمی‌گیرد به دنبال باقی ماندن در لیگ است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ایران جوان بوشهر عصر امروز شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم با هم مسابقه می‌دهند در حالی که تماشای این مسابقه برای تماشاگران و علاقمندان قمی رایگان اعلام شده است و صبا امیدوار است بتواند در این بازی پیروز میدان شود.

با توجه به وضعیت نابسامان تیم ایران جوان بوشهر، بازی با این تیم بهترین فرصت برای صبا به منظور کسب نتیجه و ایجاد انگیزه برای بازیکنان بومی صبا در بازی‌های آینده است در حالی که هر بازی برای صبا به قدری اهمیت دارد که از دست دادن امتیاز در آن یک گام به سوی سقوط است.

این در حالی است که با توجه به کمبود بازیکن، فقدان منابع مالی و سازمان مدیریتی در صبای قم که دیگر مفهوم باشگاه را با خود ندارد شرایط برای سقوط صبا به دسته دوم و حرکت به سوی نابودی کامل صبا مهیا است و باید دید آیا می‌توان از این اتفاق جلوگیری کرد یا خیر.

انتهای پیام/ح

صبای قم به دیدار تیم ایران جوان بوشهر می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.