اخبار متنوع برخی از فعالیت‌های نیروی انتظامی استان مرکزی را در این خبر بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف بادام خارجی قاچاق درشهرستان دلیجان خبرداد.
سرهنگ سپهوند افزود: در عملیات پلیس شهرستان دلیجان، ۶ تن بادام خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی کامیون کشف شد.

کشف ۴ خودرو سرقتی در استان مرکزی

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: وسایل نقلیه کشف شده در عملیات‌های پلیس استان مرکزی در ۴۸ ساعت گذشته عبارتند از:

پراید به شماره انتظامی ۶۷۳ ج. ۴۵ ایران ۴۷ (پلیس اراک)

پراید بشماره انتظامی ۲۴۷ ج. ۸۹ ایران ۴۷ (پلیس اراک)

پراید به شماره انتظامی ۲۱۵ م. ۳۷ ایران ۴۴ (پلیس خمین)

پراید به شماره انتظامی ۹۱۳ ج. ۳۷ ایران ۱۴ (پلیس خمین)

سرهنگ خلجی از مالکان وسایل نقلیه کشف شده خواست با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره ۲۱۸۴۰۱۸_۰۸۶ تماس گرفته و برای تحویل خودروی خود با در دست داشتن مدارک مالکیت به یگان انتظامی که توسط پلیس آگاهی اعلام میشود، مراجعه کنند.

وی افزود: برخی از وسایل نقلیه دیگرهم در عملیات‌های پلیس استان مرکزی کشف شده که مربوط به وسایل سرقت شده در دیگر استان‌های کشور است.

پاکسازی نقاط آلوده شهرستان زرندیه

سرهنگ روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روشندل افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان زرندیه با توجه به بازخورد گیری‌ها و دیدگاه‌های شهروندان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری ماده مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از مردم خواست به منظور انجام هرچه مطلوب‌تر این طرح ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ به پلیس ارائه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.